EL DÍA EN QUE YO NACÍ

                            Yo nací un día que Dios estuvo enfermo - César Vallejo.

El día en que yo nací era lunes, un 12 de marzo de 1945, mi padre y mi madre alguna vez ya de mayor, cuando se lo había preguntado no recordaban en qué día de la semana había nacido, solo recordaban que me había costado cuatro dias salir.
Lo he encontrado en google. El día en que yo nací murió Ana Frank, y un doce de marzo nació gente tan dispar como Lizza Minelli, Jack Kerouac, Jesus Gil y Gil y tal y tal, Javier Clemente, Al Jarreau y mi admirado Miguel Gila. A la vista del variado muestrario de personal nacido el mismo día, diría u osaría afirmar que esto de los horóscopos es una camama, aunque para ser un genio, se ve que se ha de nacer un lunes por la tarde, un martes o un sábado por la mañana, según ha estudiado un estudioso ruso con poco trabajo. De poco no cumplo uno de los requisitos para ser un genio, yo nací la madrugada de domingo al lunes. El día que yo nací el mundo ya existía y el futuro también..., solo faltaba escribirlo en un diario, como Anna Frank, y Miguel Gila que según él, el día en que nació su madre no estaba en casa, persistirá eternamente en nuestra memoria. El día en que yo nací, una semana antes de San José, aún no se celebraba el día del Padre, ni el día de las personas especiales. El día en que yo nací, la gente aún era normal, pobre, pero normal, aún no estaba agilipollada.

Publicar un comentario

12 Comentarios

  1. Perdó per l'Off tòpic: Veig que has abandonat la interfície "Nordic" . Em sembla un encert. El seu minimalisme es contradiu amb com és de complicada la seva estructura (codi) Em vaig adonar que en tractar de variar alguns paràmetres, tot estava tan "interdependent" que moltes vegades no era possible sense fer malbé una altra cosa. Vaig aconseguir acomodar-la força al meu gust, però després em vaig adonar que amb pantalles mòbils funcionava fatal. L'he enviat a dormir el somni dels justos

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. A mes a Fame tens la doble columna d'origen, el que passa és que no la pots equilibrar com a Nòrdic.

      Eliminar
    2. A mi la doble columna d'origen no em convenç gens. El que dius d'equilibrar-la i també que limita molt la grandària d'una fotografia destacada. M'estimo molt més fer les columnes jo, amb html i així no tens l'obligació que sigui des del començament del post.

      Eliminar
    3. Mira, ja l'he tret la doble columna al sidebar, amb l'amplada de 800 una sola columna ja queda bé, s'ha acabat equilibrar. Per cert, el tipus de lletra Monda, o Noto Sans Devanghari son idonées, juntament amb Poppins.. A Nordic podoes fer la doble columna al post i posar la foto a dalt, tamany natural, pero la Nordic dona molta feina i és inestable com bé dius.

      Eliminar
    4. Per cert, a Fame si no recordo malament em vares dir que no es podia aplicar la doble columna d'un mateix.

      Eliminar
    5. Molt encertat el tema del sidebar (una columna). El tema de les fonts trobo que simplement es un gust de preferències personals. Quant al que et vaig dir era que, al tenir (la Fame) una doble columna, si n'aplicaves una de pròpia feta amb l'element < table > era un merder, doncs passaves a tenir quatre columnes molt estretes.

      Eliminar
    6. i trencava paraules, he aconseguit dues columnes, pero no manté senceres les paraules finals:
      ejemple:
      doncs passaves a tenir quatre columnes molt estrete
      s.

      la essa la passava a la linia següent i no hi ha manera de solucionar-ho

      Eliminar
    7. L'he posat al meu blog, però amb una columna a les entrades. Si això del text trencat (salt de línia) estic buscant si es pot solucionar. (I si no, doncs, fora)

      Eliminar
    8. T'he enviat un Whatsapp amb l'instrucció (per no trencar paraules al salt de linia)

      Eliminar
    9. Ja t'he contestat, gràcies, ja funcionen les fotos.

      Eliminar
  2. Felicitats per descobrir la camama de l'horòscop (que només és una part de l'Astrologia). Aquest que et comenta, va ser capaç, entre 1991 i 1994 de fer un curs d'Astrologia Humanista (també coneguda com a Psicoastrologia mentre que d'altres l'anomenen Astrologia Transpersonal) NOMÉS per convèncer-me que aquesta disciplina no tenia ni cap ni peus. He de dir que en aquest sentit va ser el curs més reeixit que he fet a la meva vida. Encara que això em va comportar la previsible enemistat amb el què va ser el meu professor; l'astròleg José Royo i alguns dels seus pupils i confrares.

    ResponderEliminar
  3. És que això de l'horòscop no té cap sentit, ja has vist la disparitat de gent que va néixer el mateix dia que jo. El que no entenc es perquè encara el tenen a alguns diaris.
    Salut.

    ResponderEliminar